Velkommen til Würth Norge Kundesenter: 464 01 600  

E-Procurement

Konsentrer deg om det som er viktig for ditt firma, og bruk mindre tid på bestillinger, ordrebehandling og fakturaer.

Würth kan integreres med de aller fleste innkjøpssystemer slik at mange tidkrevende prosesser kan automatiseres.

Vi hjelper deg i alle deler av prosessen slik at innkjøp, ordrebehandling og mottak går raskere. I dag har Würth støtte for alle strukturerte filformater og kan knyttes mot 98% av alle kommersielle systemer.

Hvis du er interessert i å integrere Würth med ditt innkjøpssystem eller har noen spørsmål kontakt oss!

Fordeler med E-procurement fra Würth:

  • Reduserer feilbestillinger
  • Du har full kontroll i hele innkjøpsprosessen
  • Mindre regnskap og administrasjon. Reduser anskaffelseskostnadene dine med opptil 30%
  • Mindre papir og derfor mer miljøvennlig prosessdesign
  • Tids- og kostnadsbesparelse

E-procurement kan hjelpe ditt firma med:

EDI
Synkronisering av artikkelnummer
Strekkodescanner
Ordregodkjennelse
Punchout – OCI
EAN-strekkodescanner
Automater

Slik drar du nytte av digitale anskaffelsesprosesser

Full kontroll på innkjøp
Full kontroll på alle innkjøp

Med Würths digitale forretningsløsninger kan du spore og registrere hver ordre i et digitalt arkiv. Dermed vet du alltid hvem som kjøpte hva, når og på hvilken ordre. Det er dermed svært enkelt å holde kontroll på varer til ulike prosjekter så vel som budsjettet.

Effektiviser innkjøp
Effektiviser innkjøp

Hvor mye koster det egentlig å bestille en vare? Selv en liten skrue kan bli svært kostbar tatt i betraktning alle involverte. Med automatiserte innkjøpsprosesser kan du redusere behandlingstiden drastisk, og heller bruke tid på det som er viktig for ditt firma.

Få en optimal varebeholdning
Få en optimal varebeholdning

Det er dyrt å være tom for varer når du trenger dem, samtidig som det er dyrt å lagerføre ukurante varer. Digitale innkjøpssytemer kombinert med intelligente lagersystemer gir en optimal lagerbeholdning slik at du alltid har riktig antall på lager når du trenger de

EHF & PEPPOL

Würth Norge AS er registrert i både EHF (ELMA)- og PEPPOL-registeret. Dette gjør det enklere for partnere og kunder å samhandle elektronisk med selskapet gjennom disse standardiserte handelsformatene. Med tilstedeværelse i begge registrene tilbyr Würth en sømløs integrasjon i den elektroniske forsyningskjeden, noe som effektiviserer ordrebehandling og kommunikasjon mellom Würth Norge AS og deres kunder.

Om EHF & PEPPOL

Elektronisk Handelsformat (EHF) og PEPPOL (Pan-European Public Procurement On-Line) er standarder som revolusjonerer forretningsprosesser ved å tilby digitaliserte løsninger for ordrehåndtering.

EHF muliggjør elektronisk utveksling av handelsdokumenter, som ordre og fakturaer, i et standardisert format. Ved å implementere EHF-standarden, opplever bedrifter effektiviserte og automatiserte prosesser. Dette fører til reduserte feil, økt sporbarhet og bedre integrasjon mellom ulike systemer. Gjennom EHF kan bedrifter enkelt kommunisere med offentlige myndigheter og andre virksomheter, uavhengig av hvilke IT-systemer de benytter.

PEPPOL, på sin side, er en infrastruktur som forenkler og standardiserer elektronisk handel på tvers av landegrenser i Europa. Den legger til rette for trygg og sømløs utveksling av forretningsdokumenter, inkludert ordre, fakturaer og andre handelsdokumenter, mellom ulike deltakere i forsyningskjeden. PEPPOL-standardens hovedfordeler inkluderer økt global handel, bedre etterlevelse av regelverk, og muligheten til å samhandle med et bredt spekter av internasjonale partnere.

Sammen representerer EHF og PEPPOL et skritt mot mer effektiv, pålitelig og automatisert handel, noe som bidrar til reduserte kostnader og mer effektiv ressursbruk for bedrifter og offentlige institusjoner. Disse standardene fremmer også miljøvennlige praksiser ved å redusere papirbasert dokumentasjon og fremme digital bærekraft i forretningsverdenen.

Eksempler på systemer vi integreres med

Vil du vite mer? Ta kontakt her