Velkommen til Würth Norge Kundesenter: 464 01 600  

    Andre tjenester

    Hvordan kan jeg få informasjon og tilbud på sms?

    Forklaring

    Du kan melde deg på sms-markedsføring, slik at du vil motta informasjon og tilbud på sms, i nettbutikken. Du kan fylle ut pop-upen som dukker opp. For å melde deg av igjen, skriver du bare STOPP i sms-en du har mottatt.

    Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

    Forklaring

    Du kan kontakte kundeservice på

    • telefon: +47 464 01 600
    • e-post: kundeservice@wuerth.no

    Når er det kontrolldager for fallsikringsutstyr?

    Forklaring

    Du finner en oversikt over våre kontrolldager i butikk her: Kurs og kontrolldager 2024.

    Hvordan logger jeg meg inn i fallsikringsportalen?

    Forklaring

    Ved kjøp av fallsikringsprodukter, eller når du har hatt produkter inne til sertifisering og årlig kontroll, får du automatisk tilgang til din egen side hvor du har ditt eget Safety Management. Dette er inkludert i prisene på de enkelte produkter og det tilkommer ingen innmeldingsavgift eller årlige medlemsgebyrer for denne tilgangen.

    Etter innlogging til egen side, får du tilgang til følgende informasjon:

    • Alle produkter som er kjøpt av oss innen kategoriene fallsikring og løfteutstyr.
    • Alt som er kontrollert – uansett om det er godkjent eller underkjent.
    • Alle sertifikater på produkter som har vært innlevert til årlig kontroll med eventuelle merknader. Sertifikatene kan skrives ut eller lagres på egen datamaskin i egen IK-mappe på anleggsplass eller på kontoradressen.
    • Du har komplett oversikt over kontrollert og godkjent utstyr, kontrollert og ikke godkjent utstyr, samt utstyr som ikke har vært inne til årlig resertifisering. Og en oversiktlig og ryddig informasjonsside når du har besøk fra kontrollmyndighetene.

    Du kan logge deg inn i Würth Safety Management-portalen (fallsikringsportalen) her: https://fsadm.wuerth.no/Kunde/Login.aspx.

    Slik logger du deg inn

    • Brukernavn: Kundenummeret ditt
    • Passord: Postnummeret ditt

    Ønsker du mer informasjon kan du lese mer her: Fallsikring.

    Hvordan kan jeg melde meg på/melde meg av deres nyhetsbrev?

    Forklaring

    Meld deg på våre nyhetsbrev og få

    • Kampanjer og produkttips
    • Eksklusive tilbud
    • Gode råd og fagtips

    Slik melder du deg på

    Fyll ut skjemaet på denne siden: https://www.wuerth.no/no/nyhetsbrev/nyhetsbrev.php.

    Bla deg ned på bunnen av en av våre sider i nettbutikken - Under oppdag finner du "Nyhetsbrev" - klikk på "Nyhetsbrev" - Fyll ut skjemaet

    Slik melder du deg av

    I siste e-posten du har mottatt, vil du på bunnen av e-posten finne en lenke som sier "Meld deg av våre nyhetsrev". Klikk på denne lenken.

    Betaling

    Hvorfor ser jeg ingen priser i nettbutikken?

    Forklaring

    Du må være innlogget i nettbutikken for å se priser.

    Dersom du er innlogget og ikke ser priser, ta kontakt med kundesenteret på telefon +47 464 01 600 eller send en e-post til kundeservice@wuerth.no.

    Kan privatpersoner handle hos Würth?

    Forklaring

    Privatpersoner kan handle hos Würth Norge, både i nettbutikken og i butikkene våre.

    Fyll ut registreringsskjemaet, og bruk fødselsnummer + 000 i stedet for organisasjonsnummer. Eksempel: 010190000, dersom du er født 01.01.1990 (9 siffer).

    Vi vil utføre en kredittsjekk, og det er kun kredittverdige kunder som kan benytte nettbutikken per i dag.

    Du vil få tilgang til kontoen når den er klar.

    Hvilke betalingsløsninger kan jeg bruke?

    Forklaring

    I vår nettbutikk kan du per dags dato bare betale via faktura. I våre fysiske butikker kan du betale via faktura, eller du kan betale med kort.

    Handlekurv

    Hvor finner jeg automatisk bestilling?

    Forklaring

    Du kan opprette gjentakende bestillinger som automatiske bestillinger. Dette gjør bestillingsprosessen automatisk og mer praktisk, noe som reduserer lagringskostnadene. For å opprette en automatisk bestilling må du bare fylle handlekurven som du normalt ville gjort og utføre bestillingen som en automatisk bestilling. Den første leveransen vil bli levert, og artiklene i handlekurven vil senere sendes automatisk ved intervaller som du spesifiserer.

    Statuskoder for automatisk bestilling

    • Grønn = Fast bestilling aktiv
    • Rød = Fast bestilling ikke aktiv
    • Blå = Den faste bestillingen er nå behandlet og kan ikke endres eller slettes

    Når du har opprettet automatiske bestillinger kan du finne de igjen ved å klikke på "Mitt Würth", og deretter på "Funksjoner". I menyen til venstre vil du finne automatiske bestillinger.

    Innlogging

    Hvordan oppretter jeg en konto i nettbutikken til Würth Norge?

    Forklaring

    Som kunde av oss, kan du selv registrere deg i nettbutikken, og om du godkjennes av systemet, får du tilgang med en gang. En kredittsjekk vil gjøres mot Bisnode, og ved A, AA eller AAA som resultat vil du kunne handle med faktura. Hvis kredittsjekken ikke er tilfredsstillende, vil du kun ha mulighet til å handle med kredittkort i våre butikker. Du kan registrere ny bruker i nettbutikken på litt ulike måter, avhengig av om du er en ny eller eksisterende kunde.

    Registrer ny bruker i nettbutikken (ikke kunde enda)

    Klikk på "LOGG INN | REGISTRER DEG". Klikk deretter på "Registrer deg nå". Fyll ut e-postadressen din og lag et passord. Klikk på "Nei, min bedrift er ikke kunde ennå. Fyll deretter ut bedriftsdetaljene i skjemaet:

    • Firmanavn
    • Land
    • Gate/husnummer
    • Postnummer
    • Sted
    • Bransje
    • Antall personer som arbeider med Würth-produkter

    Klikk deretter på "Videre.

    Du vil nå måtte fylle ut dine kontaktopplysninger. Du må registrere følgende:

    • Fornavn
    • Etternavn
    • Språk
    • Telefon

    Her vil du også ha mulighete til å melde deg på våre nyhetbrev, slik at du vil motta fagtips, kampanjer og tilbud direkte i din mail innboks. Klikk deretter på "Videre". Gratulerer, du er nå registrert i nettbutikken! Du vil motta en e-post med innloggingsdetaljer når kontoen din er klar.

    Registrer ny kunde i nettbutikken når du allerede er kunde

    Klikk på "LOGG INN | REGISTRER DEG". Klikk deretter på "Registrer deg nå". Fyll ut e-postadressen din og lag et passord. Klikk på "Ja, min bedrift er allerede kunde. Fyll deretter ut bedriftsdetaljene i skjemaet:

    • Kundenummer
    • Land
    • Gate/husnummer
    • Postnummer
    • Sted

    Du vil nå måtte fylle ut dine kontaktopplysninger. Du må registrere følgende:

    • Fornavn
    • Etternavn
    • Språk
    • Telefon

    Her vil du også ha mulighete til å melde deg på våre nyhetbrev, slik at du vil motta fagtips, kampanjer og tilbud direkte i din mail innboks. Klikk deretter på "Videre". Gratulerer, du er nå registrert i nettbutikken! Du vil motta en e-post med innloggingsdetaljer når kontoen din er klar.

    Opprett nye brukere via "Min konto"

    Dersom en ansatt hos deg har en admin bruker, kan denne kontakten logge seg inn i nettbutikken for så å opprette en bruker til deg på samme kundenummer.

    Klikk på "Mitt Würth" og deretter på "Min konto". I menyen til venstre klikker du på "Brukeradministrasjon" og deretter "Opprett ny bruker".

    Her kan du velge å gi den nye brukeren samme rettigheter som andre ansatte, eller velge hvilke rettigheter h*n skl ha, fra nedtreksmenyen under "Bukerutvalg". Du vil nå måtte fylle ut kontaktopplysningene til den nye brukeren. Du må registrere følgende:

    • Fornavn
    • Etternavn
    • Språk
    • Varelinje/Rolle
    • E-post
    • Telefon

    Deretter må du opprette et passord til den nye brukeren. Passordet må bestå av minst 10 tegn. Jo lenger passordet er, desto bedre. Alle tilgjengelige tegn kan brukes, som f.eks. store og små bokstaver, tall eller spesialtegn. Det finnes en hjelpefunksjon når du skriver inn et nytt passord som vurderer styrken på passordet. Be den nye nettbrukeren om å endre dette passordet etter at de har fått logget seg inn for første gang.

    Du kan også høre med den nye nettbrukeren om h*n ønsker å melde seg på våre nyhetsbrev. Ønsker h*n det, kan du huke av for at den nye nettbrukeren ønsker å motta våre nyhetsbrev per e-post.

    Klikk deretter på "Opprett bruker".

    Hvor finner jeg kundenummer og partnernummer?

    Forklaring

    Når du er registrert i nettbutikken vil du motta en e-post med kundenummer og partnernummer. Det kan ta litt tid før du mottar e-posten.

    Har du ikke mottatt en e-post innen 3 virkedager kan du ta kontakt med kundeservice@wuerth.no.

    Hvordan logger jeg inn i nettbutikken?

    Forklaring

    Det er annerledes første gangen du logger deg inn i nettbutikken. Ved første innlogging må du også inkludere partnernummer i innloggingen. Dette trenger du ikke etter at du har laget et brukernavn.

    Ved første innlogging

    Du vil motta en e-post etter at du har registrert deg/blitt registrert i nettbutikken. I denne e-posten vil du finne kundenummer, partnernummer og passord. Du må legge til en verdi i alle tre feltene. Deretter kan du lage et brukernavn og bytte passord. Dette kan du bruke for din neste innlogging. Det kan være lurt å bruke din e-postadresse som brukernavn - da er det enkelt å huske.

    Dersom du ikke får tilgang til kontoen din kan du ta kontakt med kundesenteret på telefon +47 464 01 600 eller send en e-post på kundeservice@wuerth.no.

    Vanlig innlogging

    Ved vanlig innlogging kan du velge om du ønsker å logge deg inn med brukernavn og passord, eller med kundenummer og passord.

    Klikk på "LOGG INN | REGISTRER DEG", fyll ut påloggingsinformasjonen din, og deretter klikk på "Logge på".

    Mitt Würth

    Hvor finner jeg firmaets handlelister?

    Forklaring

    Du finner firmaets handlelister ved å klikke på "Mitt Würth" og deretter klikk på "Firmaets handleliste".

    Her kan du se oversikten over bedriften sine handlelister. Hvis du klikker på navnene, kommer du til den detaljerte visningen. Der kan du legge til, bearbeide eller slette varelinjer. Ved å klikke på handlekurvsymbolet kan du overføre alle varelinjene fra en handleliste til handlekurven.

    Du kan opprette en handleliste manuelt, ved å laste opp en fil (.txt eller .csv) eller ved å angi et tilbudsnummer.

    Hvordan tilbakestille passord?

    Forklaring

    Har du glemt passordet ditt? Null stress, du kan enkelt tilbakestille passordet ditt.

    Slik gjør du det

    Klikk på "LOGG INN | REGISTRER DEG", og deretter på "Har du glemt passordet".

    For å tilbakestille passordet ditt trenger vi enten kundenummer og partnernummer ELLER brukernavn. Når vi har bekreftet opplysningene dine, vil du motta en e-post med ytterligere informasjon om hvordan du tilbakestiller passordet ditt.

    Klikk på "Send forespørsel". Vi sender nå en e-post til din e-postadresse. Denne e-posten inneholder informasjon om hvordan du tilbakestiller passordet ditt. Hvis du ikke mottar en e-post innen de neste 15 minuttene, må du sjekke spam/søppel-mappen din.

    Hvor finner jeg kurs?

    Forklaring

    Du finner en oversikt over alle våre kurs, samt vår kurskalender her: https://www.wuerth.no/no/tjenester/kurs/kurs.php.

    Finner du ingen aktuelle kurs i ditt område? Kontakt din selger eller din lokale Würth-butikk.

    Hvordan kan jeg angi en annen leveringsadresse som et obligatorisk felt?

    Forklaring

    Når en bestilling legges inn, kan en leveringsadresse velges før sending. I noen tilfeller kan det være nyttig å gjøre dette valget obligatorisk for brukerne for andre adresser. Her kan du spesifisere om en leveringsadresse må tildeles når en bestilling gjøres. Dette er nyttig hvis du for eksempel må levere varer til forskjellige steder og ønsker å sikre at varene sendes til bruksstedet og ikke til standardadressen ved hovedkontoret.

    Merk! Konfigurasjonen må lagres individuelt for hver bruker.

    Slik gjør du det

    Mitt Würth - Min konto - Mine instillinger - Grunnleggende innstillinger

    Der vil du finne punktet "Leveringsadresser". Klikk på "Standard".

    Hvordan legger jeg til en bruker på min konto i nettbutikken?

    Forklaring

    Logg deg inn i nettbutikken. Gå til "Mitt Würth" og deretter "Min konto".

    I menyen til venstre finner du "Brukeradministrasjon". Klikk på den og deretter "Opprett ny bruker". Velg deretter hvilke rettigheter den nye brukeren skal ha, og deretter fyll ut alle feltene under. Lag et passord, og be den nye nettbrukeren om å endre passordet sitt etter første innlogging.

    Hvordan lager jeg en favorittliste?

    Forklaring

    For å legge til et produkt i favorittlisten din, velg "hjertesymbolet" i den røde linjen direkte på ønsket produkt. Produktet vil bli lagt til listen din. Hvis du ønsker å fjerne et produkt, gå til listen og velg "søppelbøttesymbolet". Alternativt kan du slette flere produkter ved å merke dem og deretter rulle ned og klikke på "Slett merkerte artikler".

    For å legge til produktene i handlekurven klikker du enten på "handlekurvsymbolet" bak produkteti favorittlisten eller merker ønskede produkter, scroller ned og klikker på "Legg til valgte varer i handlekurven".

    Slik finner du favorittlisten din

    Klikk på "Mitt Würth" og deretter på "Favorittliste".

    Ordre

    Hvordan blir min pakke sendt fra dere?

    Hvor finner jeg fakturaer?

    Forklaring

    Logg inn i nettbutikken med din konto. Gå til "Mitt Würth" øverst til høyre og velg "Bestillinger". Da kommer du direkte til fakturaene dine.

    Du kan bruke filteret "Bestillinger fra - til" for å finne fakturaer i en gitt periode, eller filteret "Søk etter" for å søke opp gitte artikkelnummer, ordrenummer/bestillingsnummer eller ikke leverte varelinjer.

    Slik gjør du det

    Gå til Mitt Würth -> Bestillinger

    Hvor finner jeg mine ordre?

    Forklaring

    Du finner dine ordre ved å klikke på "Mitt Würth" og deretter på "Bestillinger". Her vil du se en liste over dine bestillinger. Du kan selv søke etter bestillinger i en gitt periode eller søke opp ordre basert på følgende alternativer:

    • Bestillingsnummer
    • Artikkelnummer
    • Ikke leverte varelinjer

    Dersom du ønsker mer informajson om hver ordre, kan du klikke på ordren. Du vil da få opp en knapp, "Vis bestillingsinformasjon". Klikk på denne for mer informasjon om ordren.

    Hvem kan sette budsjett for nettbrukere?

    Forklaring

    Det er bare en nettbruker med administrator-tilgang som kan sette et budsjett for andre nettbrukere med samme kundenummer.

    Slik gjør du det

    Gå til Mitt Würth - Min konto - Brukeradministrasjon - Administrer bruker

    Velg deretter hvilken bruker du skal sette opp et budsjett for. Gå til "Velg handling" i nedtrekksmenyen, og velg deretter "Budsjett". Du vil nå bli sendt til siden hvor du kan lage selve budsjettet.

    • Angi det ønskede budsjettet i feltet "Beløp". Når budsjettet er nådd, er det ikke lenger mulig å bestille flere artikler for denne kontoen.
    • I feltet "Oppdateringsperiode" angir du hvilket tidsrom det fastsatte budsjettet skal oppdateres i. Hvis budsjettet ikke skulle være oppbrukt, blir det likevel oppdatert etter at den innstilte tiden er utløpt.
    • I feltet for "Fra dato" kan du legge inn et fritt valgt starttidspunkt for budsjettoppdateringen hvis ønskelig.
    • I feltet for "Til dato" kan du angi et fritt definerbart sluttidspunkt for budsjettoppdatering hvis du ønsker. Budsjettet blir oppdatert når den definerte tidsperioden har utløpt.

    Klikk på "Lagre" og budsjettet er opprettet.

    Hvordan kan jeg spore pakken min?

    Forklaring

    Klikk på "Mitt Würth" og deretter på "Bestillinger. Søk opp ordren du vil sjekke sporingen på.

    Du kan selv søke etter bestillinger i en gitt periode eller søke opp ordre basert på følgende alternativer:

    • Bestillingsnummer
    • Artikkelnummer
    • Ikke leverte varelinjer

    Under punktet 1) levering, finner du "Spore forsendelse". Du vil nå bli sendt til PostNord sin nettside. Her finner du mer informasjon om hvor pakken din befinner seg.

    Produktinformasjon

    Hvordan kan jeg sjekke lagerstatus på produkter i butikk?

    Lagerstatus i butikk

    Forklaring

    Du kan sjekke lagerstatus på alle våre produkter, i alle våre butikker, i nettbutikken.

    Slik gjør du det

    Søk opp produktet du ønsker å sjekke lagerstatus på. Klikk deretter på "Se tilgjengeligheten hos en Würth-avdeling". Her kan du søke opp navnet på et sted, en gate, en by, eller ditt postnummer. Du vil få opp lagerstatus på de tre mest nærliggende Würth-butikkene fra søket ditt.

    Eksempel

    Søk på "Kristiansand". Du vil nå få opp de tre mest nærliggende butikkene for Kristiansand med lagerstatus. Se bilde.

    Hva er CAD-data?

    Forklaring

    CAD står for Computer-aided design og du kan bruke det til blant annet:

    • 3D-visninger og nedlastbare CAD-filer: Vi tilbyr 3D-modeller av våre produkter i nettbutikken, slik at du kan se produktene fra ulike vinkler og få en bedre forståelse av produktets dimensjoner og design. Dette er spesielt nyttig for tekniske produkter hvor dimensjoner og passform er kritisk.
    • Integrering i dine egne designprosesser: Dersom du benytter deg av CAD i dine egne design- eller produksjonsprosesser kan du dra nytte av å laste ned CAD-modeller direkte fra vår nettbutikk. Dette lar deg integrere Würths produkter direkte inn i egne tekniske tegninger og modeller, noe som sikrer nøyaktighet i planleggingen og forberedelsene før kjøp.

    Hvor finner jeg sikkerhetsdatabladene mine?

    Forklaring

    Det store antallet kjemiske produkter som brukes av selskaper i dag krever detaljert spesialkunnskap om reguleringene som styrer de respektive bruksområdene, samt levering og lagring av farlige stoffer. For å redusere disse anstrengelsene tilbyr vi en nettbasert tjeneste kalt isi!!.

    Bruker du lim, tetningsmidler, smøremidler, rengjøringsmidler eller andre kjemiske produkter? Hvis du svarte ja, så er isi!! verktøyet for deg!

    Slik gjør du det

    Gå til "Tjenester" og klikk deretter på isi!!. Klikk deretter på "Logg inn".

    Retur og reklamasjon

    Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Ønsker du å registrere en reklamasjon? Du kan registrere reklamasjon her >

    Hvor registrere jeg reklamasjon?

    Ønsker du å registrere en reklamasjon? Du kan registrere reklamasjon her >