Boring, gjenging, kapping og sliping Boring, gjenging, kapping og sliping Boring, gjenging, kapping og sliping
Festemidler Festemidler Festemidler
Elektro Elektro Elektro
Kjemi Kjemi Kjemi
Sveis, gass og lodding Sveis, gass og lodding Sveis, gass og lodding
Bilrekvisita og cargo Bilrekvisita og cargo Bilrekvisita og cargo
Innredning og lagersystemer Innredning og lagersystemer Innredning og lagersystemer
Klær, sko og verneutstyr Klær, sko og verneutstyr
Håndverktøy Håndverktøy Håndverktøy
Maskiner Maskiner Maskiner
Papir, Vaskeartikler og Kantine Papir, Vaskeartikler og Kantine Papir, Vaskeartikler og Kantine
Verkstedutstyr Verkstedutstyr
Slanger, kuplinger og tilbehør Slanger, kuplinger og tilbehør Slanger, kuplinger og tilbehør
Bygg og anlegg Bygg og anlegg
Bilinnredning Bilinnredning Bilinnredning

Automatisk varebestilling tilpasset ditt behov!

Våre systemer løser ulike behov. Din Würthmann/dame kan hjelpe deg med å velge den systemløsningen for lagerhold og varebestilling som passer deg og din bedrift best.

Dette kan systemene hjelpe deg med:

• Kostnadskontroll
• Redusere svinn
• Tidsbesparelse
• HMS/miljø
• Standarisert sortiment
• Kostnadseffektivt lagerhold
• Viderefakturering



Orsy Scan

Ønsker du å forenkle dine bestillingsrutiner?

Fordeler

  • En sikker, enkel og rask måte å bestille artikler på. Gjerne for deg som som ønsker å bestille selv

Hva

  • En enkel skanner som knyttes opp mot en pc
  •  Skann den enkelte artikkel som ønskes bestilt, og når du er ferdig overføres bestillingen til vår nettbutikk

Hvordan komme i gang

Du får låne skanner kostnadsfritt av oss. Ta kontakt med din Würthmann/dame.

Orsy Scan

Ønsker du å forenkle dine bestillingsrutiner? Scann varene og knytt scanneren mot en pc. Bestill varene du har scannet i nettbutikken.  Dette er en sikker, enkel og rask måte å bestille artikler på. Gjerne for deg som som ønsker å bestille varer selv.

Lagerstyring av våre artikler hos deg

Ønsker du oversikt på din lagerbeholdning og kontroll på vareinngang og uttak?

Fordeler

  • En sikker, enkel og rask måte å vite hva som ligger i lagerbeholdning
  • Gjerne for deg som ønsker å bestille selv

Hva

  • En skanner og et enkelt lagerstyringssystem levert av vår samarbeidspartner
  • Her kan du gjøre varemottak, inn-utmelde, plukke, varetelle og bestille
  • Avtalen blir mellom deg og vår samarbeidspartner

Hvordan komme i gang

Vi trenger å vite:

  • Hvilket datasystem du har
  •  Kontaktinfo til IT-ansvarlig hos deg/din dataleverandør

ORSY automatisk varebestilling

Ønsker du oversikt på din lagerbeholdning, og forenkle dine bestillingsrutiner?

Fordeler

  • En sikker, enkel og rask måte å bestille artikler på
  • Passer for deg som ønsker å bestille selv
  •  Standardiserer varelageret og forenkler bestillingene
  •  Lagerstyring

Hva

  • Lagerstyring og en enkel skanner som er integrert i en berøringsskjerm
  • Her kan du og dine ansatte gjøre varemottak, inn-utmelde,
  • plukke, varetelle og bestille
  •  Viser ditt lagerhold
  •  Min/maks punkter for automatiske bestillinger
  •  Baserer innkjøp automatisk på bestillingspunkt besluttet av deg

Hvordan komme i gang

Ta kontakt med din Würthmann/dame. Sammen bestemmer dere hvilke produkter og volum som skal inn i lagerstyringen.
Vi monterer skjerm og får deg i gang. Ingen kostnad, men krav til en viss omsetning.

Vendingmaskiner

Ønsker du kontroll på lageret?

Fordeler

  • Redusert svinn
  • Dokumentasjon på uttak
  • Automatisert varebestilling
  • Alltid varer på lager
  • Et standardisert sortiment
  • God tilgangskontroll

Hva

  • En lukket enhet hvor du trenger tilgang for å kunne ta ut varer
  • Maskinen holder oversikt over hva du tar ut og når nye varer må bestilles opp
  • Software løsning med grensesnitt til vårt system

Se ulike løsninger »

Hvordan komme i gang

Ta kontakt med din Würthmann/dame. Definer ditt behov av produkter og volum, og sammen finner vi riktig maskin til deg.
Leiekostnad er avhengig av maskinvalg.

Viderefakturering av forbruk

Ønsker du å viderefakturere forbruk til dine sluttkunder, eller kostnadsføre forbruk på spesifikke prosjekter?

Fordeler

  • Du kan viderefakturere med påslag til din sluttkunde
  • Forenkling av dine rutiner og sikre riktig fakturering
  • Tidsbesparende
  • Økt lønnsomhet

Hva

Vi sender informasjon om våre artikler (pris, EAN, tekst etc.) til ditt datasystem. Dette gjør at du enkelt kan viderefakturere produkter fra oss direkte til din kundes faktura.

  • Overføring av flatfiler (priser m.m.) til disse systemene
  •  Kan gjerne kombineres med skanner og lagerstyring

Løsning 1

  • Flatfiler til eksterne systemer (den enkleste og billigste)
  • Vi er allerede koblet til flere større systemer i ­ autobransjen. Flatfilene som inneholder artikkelnummer, artikkeltekst, EAN og bruttopris sendes fra oss en gang i uken.

Løsning 2

  • Grensesnitt mellom vårt og ditt system
  • I denne løsningen tilbyr vi enten en “stand alone” løsning, eller et grensesnitt til kundens faktureringssystem for å kunne viderefakturere vårt forbruksmateriell.

Hvordan komme i gang

Ta kontakt med din Würthmann/dame. Sammen bestemmer dere hvilke produkter og volum som skal inn i lagerstyringen.
Vi monterer skjerm og får deg i gang. Ingen kostnad, men krav til en viss omsetning.

Integrasjon med innkjøpssystem - EDI

Ønsker du å bestille i ditt eget innkjøpssystem?

Hva

  • Systemene våre snakker sammen.
  • Du legger inn bestilling i ditt system, og ordrene blir automatisk registrert hos oss
  • Ordrebekreftelse, pakkseddel og faktura går direkte i ditt system

Fordeler

  • Opp til 30% reduserte anskaffelseskostnader
  • Automatisk match på alle dokumenter

Vi tilbyr

  • Online interface (nettbutikk – brukes som katalog)
  • Elektronisk katalog – i ditt system

Hvordan komme i gang

Systemansvarlig hos deg fyller ut skjema om EDI for avdekking av behov.

WüCon – eget RFID rom/container

Ønsker du en enkel tilgang til ditt forbruksmateriell med full kontroll på vareuttak?

Fordeler

  • Redusere svinn
  • Dokumentasjon på uttak
  • Automatisk varebestilling
  • Alltid ha varer på lager
  • Et standardisert sortiment
  • God tilgangskontroll
  • Ingen begrensning i type vare
  • Redusert lagerkostnad
  • Minimere tid på varebestilling
  • Èn leverandør på alt forbruksmateriell

Hva

  • En lukket enhet hvor du trenger tilgang for å kunne ta ut varer. Kan også settes opp i et egnet rom
  • Systemet holder oversikt over hva du tar ut og med automatisk bestilling av varer
  • Software løsning med grensesnitt til vårt system
  • Alle produkter merkes med RFID etiketter
  • Automatisk registrering av varer inn og varer ut
  • Du selv eller din Würthmann/dame kan gjøre varemottak, inn-utmelde, plukke, varetelle og bestille

Hvordan komme i gang

Ta kontakt med din Würthmann/dame

KONTAKT OSS

Har du spørsmål om hvordan du kan effektivisere dine innkjøpsrutiner eller våre løsninger innen automatisk varebestilling? Brukt kontaktskjema under og vi vil ta kontakt med deg.